×
فراتوانمند

شبکه سازی اجتماعی قابل اعتماد


Notice: Undefined variable: rich_snippet in /home/faratava/domains/faratavanmand.ir/public_html/wp-content/plugins/yet-another-stars-rating/public/classes/YasrRichSnippets.php on line 117

Notice: Undefined variable: rich_snippet in /home/faratava/domains/faratavanmand.ir/public_html/wp-content/plugins/yet-another-stars-rating/public/classes/YasrRichSnippets.php on line 119

احتمالا این ادعای قدیمی را شنیده اید آن چیزی که شما می دانید مهم نیست بلکه مهم این است که چه کسی را می شناسید و به معنی این است که باید ارتباط سازی، شبکه سازی کنید شبکه سازی درباره ی روابط عمومی کسب و کار شماست در روابط عمومی سنتی به دنبال شخص ثالث به عنوان مثال بلاگر هستید که می تواند پیام بازاریابی تان را تقویت کند شبکه های اجتماعی همین هدف را با یافتن و برقراری ارتباط با افراد و برندهای با نفوذ روی وب اجتماعی انجام می دهند اگر چه تاثیر گذاری اجتماعی اشتراک گذاری محتوایی مانند پست های وبلاگ،پادکست و ویدیو برای ایجاد اعتبار است اما با این حال می توانید محتوای دیگران را برای مخاطبان تان به اشتراک گذارید و از طریق شبکه سازی اجتماعی به دیگران متصل شوید همچون شبکه سازی شخص به شخص در شبکه سازی اجتماعی نیز با استفاده از رسانه ی اجتماعی به امید همکاری دو طرفه با شخص یا برند ارتباطات را جست و جو و برقرار می کنید این همکاری سودمند دوطرفه می تواند شامل نوشتن پست مهمان برای وبلاگ های طرف مقابل یا به دست آوردن سخنران برای رویدادی باشد که شرکت شما برگزار می کند همچنین می توانید از شبکه سازی اجتماعی برای دستیابی به تولیدکنندگان محتوا،وبلاگ نویس ها،پادکسترهای رسانه های اجتماعی استفاده کنید برندهایی که در شبکه سازی اجتماعی، فعالیت بسیار تاثیر گذار دارند که می تواند چرخ کسب و کار شما را به حرکت بیندازد

همچنین دنیای وب، چنان سرشار از فراوانی اطلاعاتی است که یک پدیده در روابط عمومی دیجیتال در حال توسعه است وارونه کردن دسترسی به رسانه، نه تنها شما برای دستیابی به رسانه ی بسیار بزرگ تلاش می کنید بلکه رسانه ها نیز با استفاده از اینترنت به دنبال منابع قابل اعتماد برای محتوای شان هستند رسانه ها برای یافتن متخصصانی که می توانند مصاحبه کنند، نقل قول کنند یا می توانند برای رسانه آن ها محتوا تولید کنند از موتورهای جست و جویی مانند گوگل استفاده می کنند برای بهره مندی از این پدیده باید متخصص باشید و خودتان را در دسترس این بازیگران رسانه قرار دهید. برای جذب رسانه ها به کسب و کارتان، اعتبار ایجاد کرده و محتوای مرتبط را با زمان بندی منظم روی کانال های اجتماعی تان توزیع کنید با تبدیل شدن به تولید کننده محتوا، شانستان را برای ارتباط با ناشران سنتی و گوشه ای برای دریافت اطلاعات، برای تولید محتوایی که به مخاطبانشان عرضه می کنند افزایش می دهیدهمچنین اگر نشان دهید که تمایل کمی برای شرکت در پادکست یا وبلاگ به عنوان مهمان دارید اغلب از شما درخواست نمی شود که این کار را انجام دهید رسانه با شما ارتباط برقرار کند مصاحبه ها را بپذیرید خواهید دید که درخواست های بیشتری به دنبالش خواهد آمد برای تولید محتوا اصول اولیه بهینه سازی موتور جست و جو SEO را بیاموزید رسانه ها از موتور جست و جوی گوگل برای یافتن منابع شان استفاده می کنند بنابراین باید بدانید که یک موتور جست و جو چگونه شما،محتوا،خدمات و محصولاتتان را پیدا می کند

منبع (برگرفته شده از کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *