faratavanmand.ir

شناخت نیروهای موثر در بازاریابی محتوایی
0 (0)

محتوا در قلب و روح هر کمپین بازاریابی دیجیتالی و پایه و اساس هر یک از کمپین های بازاریابی جست و جو، رسانه های اجتماعی و ایمیلی است. بدون محتوا،گوگل چیزی برای پیدا کردن روی وب سایت شما ندارد. محتوا چیزی فراتر از وبلاگ نویسی است

نقش تولید محتوا در تعامل با کاربران سایت
0 (0)

یکی از موارد بسیار مهم در هر سایتی بر اساس ماهیت های مختلف سایت تولید محتوا است. و ارتباط گرفتن محتوا با کاربران مختلف. زمانی که بیان میشود کاربران مختلف یعنی محتوای که تولید می کنیم برای چه سنینی است آیا برای کودکان و نوجوانان است یا…

نقش ایده پردازی در ایجاد کسب و کار آنلاین
0 (0)

کسب و کار اینترنتی استارتاپ نقش ایده پردازی در ایجاد کسب و کار آنلاین شرکت دانش بنیان کارآفرینی ساخت تیم ساخت ارزش محصول و خدمات

آشنایی با وبینار و چگونه در وبینار شرکت کنیم و نرم افزارهای شرکت در وبینار
5 (1)

نحوه آشنایی با وبینار و مزایای آن و معرفی نرم افزارهای مورد نیاز برای شرکت در وبینار

انواع اینفوگرافیک
4.7 (3)

در اینفوگرافیک مقایسه ایی نکات مثبت و منفی موضوعات مورد بحث قرار میگیرد.در این نوع اینفوگرافیک شباهت هاو تفاوت های بین دو یا چند شخص ،محصول ،مکان و…بررسی میشود و به صورت کلی مقایسه ایی از موضوع مدنظر در قالب تصویری و مفهومی نمایش داده…

تاثیر برند بر رفتار مصرف کننده
4.5 (2)

امروزه هویت نام تجاری همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش آفرینی میکند از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری از موارد به عنوان مبنای تعیین استراتژی بدل شده است از نظر مصرف کننده نام تجاری معرف پایه و اساس یک انتخاب مطمئن…

شبکه سازی اجتماعی قابل اعتماد
5 (2)

احتمالا این ادعای قدیمی را شنیده اید آن چیزی که شما می دانید مهم نیست بلکه مهم این است که چه کسی را می شناسید و به معنی این است که باید ارتباط سازی، شبکه سازی کنید شبکه سازی درباره ی روابط عمومی کسب و…

بهینه کردن هدف گیری در بازاریابی
5 (1)

بزرگ ترین اشتباهی که در هدف گیری می توانید انجام دهید، این است که از ترس از دست دادن مشتریان احتمالی،دامنه را بیش از حد گسترده کنید. زمانی که کمپین تان را آغاز می کنید،باید بازارتان تا حد ممکن مشخص باشد. اگر درباره ی اندازه…

گسترش تیم های مجازی
5 (1)

در تیم های مجازی افرادی که در کنار هم حضور ندارند، برای دستیابی به هدفی مشترک از طریق تکنولوژی کامپیوتری با هم ارتباط برقرار می کنند در این روش اعضای تیم به وسیله سیستم های ارتباطی مانند شبکه های گسترده کامپیوتری، کنفرانس ویدیویی یا ایمیل…

اجرا شده توسط: همیار وردپرس