نقش ایده پردازی در ایجاد کسب و کار آنلاین

در print به اشتراک بگذارید
در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
ایده پردازی

نقش ایده پردازی در ایجاد کسب و کار آنلاین خیلی وقتها پیش اومده که تصمیم گرفتیم کاری رو نوآورانه اجرا و راه اندازی کنیم. اما تا به حال به این نکته توجه کردید که از کجا این فعالیتها باید آغاز بشه؟

اگر بخواهیم کاری رو شروع کنیم، پیدا کردن شرایط مناسب مانند مکان، زمان، محیط اجرا موضوعاتی هستند که مورد توجه قرار میگیرند.

اما نقش ایده پردازی در ایجاد کسب و کار آنلاین رو چه طور و از کجا شروع کنیم؟

میبینیم که امروز با توجه به شرایط کرونا، استفاده از تکنولوژی در حال افزایش است. و استفاده مردم از گوشی های همراه به تدریج بیشتر میشود. نمونه: خریدهای آنلاین
برای اینکه یک ایده خوب داشته باشید، باید به دنبال فرصت مناسب باشید. و از همه مهم تر به زمانی مناسبی که در اختیارتون قرار گرفته به عنوان یک ارزش نگاه کنید.

 چرا باید با ایده پردازی به سمت کسب و کار آنلاین حرکت کرد؟

اگر همه افراد در زمینه کسب و کار مشخصی، عینا مشابه هم عمل کنند و ارزش های مشابهی را دنبال کنند، رقابتی نیز در میان نخواهد بود و شاید در نتیجه هم سود چشم گیری به چشم نخورد.
اما در همان کسب و کار اگر نوآوری و ایده را وارد کنیم نتیجه صد در صد بهتر خواهد شد‌.
در همین شرایط، باید از خود بپرسید چرا مشتری یا مخاطب شما باید جذب محصولات و یا فعالیت شما بشود؟

چه مزایایی را ارائه میدهید که مخاطب را جذب خواهد کرد؟

تا به حال به این موضوع فکر کردید که چرا باید این اتفاق بیافتد؟؟ اینجاست که شما باید خلق ارزش کنید.

ارزش چیست؟

اولین کاری که برای فروش محصولات در اینترنت انجام میدهیم، باید ارزش آن را برای مشتری مشخص کنیم.
طبق آمار، افراد معمولا ۱۱ ثانیه در سایتی به دنبال محتوا میگردند و بعد به سایت دیگر میروند.. اما ارزشهای مفید تر سبب بهبود این مقدار و افزایش ثانیه های حضو مشتریان خواهد شد.
سعی کنید همیشه در سایت کسب و کاریتون فعال باشید. تا در لیست پیشنهادی پلتفرم هوشمند گوگل رتبه بهتری را به خود اختصاص دهید.

موارد مهم در ایده پردازی:

ارزش ها هم تاریخ انقضا دارند، همواره ارزش های خود را بهبود ببخشید؛ رقبای شما به خاطر شما از تلاش نمی ایستند..!!

سعی کنید در ابتدای راه هزینه ها را تا جایی که میتوانید کاهش دهید.

پیشنهاد هایی که برای فروش استثنایی محصولات سایتتون قرار میدهید کامل و واضح باشد، بدون کلمات مبهم. مخاطب شبیه شما فکر نمیکند و همه چیز را نمیداند..!

نباید حتما هزینه ها رو ” به شدت  ” پایین بیاورید. همیشه مراقب ارزشی که به محصولتان میدهید باشید. در غیر اینصورت از مزایای رقابتی بی بهره می مانید.

استاندارد های خود را واضح بیان کنید. طوری که مخاطب بسیار راحت تر استانداردهای خود را با محصولات یا خدمات شما بسنجد.

نیازهای مشتری تغییر خواهد کرد؛ رقبای شما حرکت خواهند کرد. باید به صورت دوره ای ارزش های خودتون رو به روز کنید، رقبای شما هیچ وقت در رقابت نخواهند ایستاد.

سعی کنید درست به توضیح ویژگی های محصولات یا خدماتتون که باعث جلب توجه بیشتر مشتری مخصوص به آن میشود بپردازید. و برای همین است که گفته می شود نقش ایده پردازی در ایجاد کسب و کار آنلاین را به خوبی مورد دقت قرار دهید

مطالب جدید

1 ستون تبلیغاتی کلیکی در تمامی صفحات وبلاگ c1 ستون1
1 ستون تبلیغاتی کلیکی در تمامی صفحات وبلاگ c3 ستون3
1 ستون تبلیغاتی کلیکی در تمامی صفحات وبلاگ c2 ستون 2