×
فراتوانمند تولید محتوا

شناخت نیروهای موثر در بازاریابی محتوایی

محتوا در قلب و روح هر کمپین بازاریابی دیجیتالی و پایه و اساس هر یک از کمپین های بازاریابی جست و جو، رسانه های اجتماعی و ایمیلی است. بدون محتوا،گوگل چیزی برای پیدا کردن روی وب سایت شما ندارد. محتوا چیزی فراتر از وبلاگ نویسی است درواقع محتوا شامل ویدیوهای تبلیغاتی،فروشگاه اینترنتی و … و بسیاری چیزهای دیگر است. هر تکه از محتوا نقش جاپای محکمی در مسیر تبدیل لید به مشتری و مشتری به خریدار دائمی و درگیر شده را ایفا می کند. حال اینترنت محلی است که مردم برای مکاشفه، برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری محتوا،گرد هم جمع می شوند. خواه آن محتوا ویدیویی از یک کودک بامزه باشد که شما را بخنداند یا پادکستی الهام بخش درباره ی مادری که از سرطان نجات یافته است و یا مقاله آموزشی ، مردم برای محتوای خلاقانه و جدید بسیار مشتاق هستند. تعامل با محتوای ارزشمند تجربه ای طبیعی در فضای اینترنت است. مردم مردم مجذوب محتواهایی می شوند که به آن ها چیزی آموزش دهد، الهام بخش باشد یا باعث خنده یا گریه شان شود و مردم معمولا محتوایی که ارزش خاصی را به هر شکلیبه آن ها منتقل کند به اشتراک می گذارند و درباره ی آن بحث می کنند.

امروزه با استفاده پلتفرم های انتشار محتوای ارزان قیمت( یا رایگان ) حتی کوچک ترین برندها نیز می توانند در فضای وب تولید محتوا کنند. با این حال سهولت در انتشار محتوا شمشیری دو طرفه است، زیرا ماهیت اینترنت همواره در حال تغییر است و نیازمند تولید محتوای فوری است. اگر چه تلاش برند شما برای به دست آوردن پاداش های شایان توجهی در راستا انتشار محتوا است ، اما این کار بدون داشتن برنامه ای درست می تواند به سر خوردگی منجر شود.

بازاریابی محتوایی هدفمند

مردم تقریبا تقاضای نامعلومی برای محتوای در اینترنت دارند. بر اساس تخمین های دقیق، در هر دقیقه بیش از هزار پست وبلاگ تولید می شود این اشباع زیاد محتوا، اهمیت روند بازاریابی محتوا را خاطر نشان می کند؛ چرا که باید واقعا محتوای باکیفیتی را ایجاد کنید تا بتوانید سر و صدا ایجاد کنید و کیفیت وابسته به داشتن برنامه است. بدون برنامه درست،محتوای شما هنوز هم شانس فراگیر شدن را دارد اما احتمالا فقط نتیجه ی خوش شانس بودن خواهد بود یک برنامه درست موفقیت کمپین بازاریابی دیجیتال شما را تضمین می کند.

بازاریابان عمدتا واژه ی بازاریابی محتوایی را با وبلاگ نویسی اشتباه می گیرند. اگر چه وبلاگ نویسی یکی از کانال های منعطف و قدرتمند بازاریابی محتوا است، فقط بخشی از یک راهبرد عالی محتواست. اگر شما هم از آن دسته بازاریابانی هستید که بدون هیچ مسیر مشخص وبلاگ نویسی می کنند، توصیه می کنیم قبل از آنکه پست دیگری بنویسید، چند ساعتی را برای طراحی برنامه محتوایی اختصاص دهید. بازاریابی محتوایی که به خوبی اجرا شود، شامل این برنامه ریزی می شود که چه محتوایی را تولید می کنید، برای چه مخاطبی و با چه هدفی.

شرکت ها و برندهای زیادی که به بازاریابی دیجیتالی امید و اعتقاد چندانی ندارند می توانند ریشه این ناامیدی را در تولید محتواهایی بیابند که بدون داشتن هیچ هدف یا مخاطب مشخص، وقت شان را صرف تولید آن ها کرده اند، هنگامی که به مسیر خودتان حس خوبی داشته باشید، در می یابید که کل این فرایند و مسیر بسیار ساده تر و سودمندتر خواهد بود حال شما می توانید به سادگی با ایجاد یک شبکه توضیح محتوا مانند وب سایت یک پایگاه بسیار مهم است اعتماد تمامی کاربران را جذب کنید و هم بتوانید مشتریان بیشتری را جهت فروش بیشتر و سودآوری بالاتر به دست بیاورید برای ایجاد سایت شما می توانید فقط با مبلغ زیر 1 میلیون هم یک سایت حرفه ی داشته باشد

جهت دریافت خدمات های طراحی سایت لطفا کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *